miercuri, 12 iunie 2013




      Marea incropeala a neispravitilor

      Ma, tampitilor, voi nu ati invatat, in media de cinci clase primare pe care le aveti ca parlamentari, luati in grup, ca respectul nu se pretinde ci se castiga? Eu nu am cum sa va dau ceva care imi lipseste atunci cand este vorba despre majoritatea dintre voi. Construiti-l in mine si dupa aia mai stam de vorba. In momentul in care normalitatea este pentru voi suspecta si blamabila, nu va asteptati sa va ofer increderea mea. Respectul cu atat mai putin. Cum adica eu ca cetatean sa ma prezint in fata vreunuia dintre voi, cand ma convocati voi, doar asa, din respect? Pai in cazul asta ma puteti convoca voi de milioane de ori ca eu nu ma prezint daca este sa ma prezint in fata voastra doar din respect. Ce sa respect la voi? Faptul ca vreti imunitate extinsa cand normal ar fi sa aveti imunitate doar pentru declaratiile politice? Cum adica voi nu aveti voie sa fiti cercetati nici macar pentru ca ati trecut cu masina pe rosu, fara acordul tot al vostru (ca prosti ati fi voi sa va dati in gat unul pe celalalt) iar eu pot sa fiu cercetat chiar si numai pentru ca am fluierat la duda? Ati innebunit? Cu ce sunteti voi mai buni decat bine? Cu ce sunteti mai valorosi decat mine? Doar pentru ca niste ametiti s-au lasat dusi cu presul de promisiunile voastre si de galetile si de micii vostri? Ma, pana una alta eu sunt ala care va plateste pe voi nu voi pe mine. Cui nu ii este clar lucrul asta?
      Crizut, du-te nene si repeta clasele primare ca sa te invete doamna`ntatoare cum se cauta in DEX substantivul comun REFERENDUM. Ma parlamentarilor, pentru ce va platesc eu pe voi? Si va platesc bine fata de cat consum eu. Numa ca eu mai si produc. Adica referendumul in care romanii (aia care au votat suficient de legal incat referendumul sa fie valid! LEGAL, ma!) s-au pronuntat ca vor numa 300 de parlamentari, nu se pune? Voi ati aflat ca la o populatie de 300 milioane de oameni, SUA are nu mai mult de 550 de oameni in forul lor legislativ? Eu nu am votat pentru parlament unicameral dar am votat pentru maxim 300 de parlamentari.
      Ma, tampitilor, io va inteleg ca pe voi nu va intereseaza Legea Falimentului Personal pentru ca voi sunteti trimisi acolo sa aparati interesele bancilor nu ale prapaditilor care v-au votat. Sunteti normali? Iar voi, prapaditii aia care abia va trageti zilele mai ca zeama de varza, cum de nu reactionati in niciun fel cand deputatii votati de voi se opun votarii acestei legi? Ca doar este o lege care exista in absolut toata lumea civilizata. Asa cum exista si Legea Insolventei pentru societatile comerciale.
      Ca v-ati adunat voi acolo in comisia de redactare a noii Constitutii tot felul de “priceputi” cu ifose, mai treaca-mearga ca este in sensul megalomaniei vostre de priceputi la toate, un fel de Dorel universal. Dar ca sa transformati Parlamentul unei tari laice intr-un Parlament ortodox-fundamentalist, asta deja frizeaza fundamentalismul religios. Cum adica sa il chemati la dezbateri pe leader-ul religios si sa nu chemati profesionisti in ale constitutionalitatii?  Adica in felul asta vreti sa va puneti bine cu divinitatea? Adica voi credeti ca Dumnezeu poate fi cumparat cu o galeata colorata si cu trei mici priponiti? Ma Victoras, tu prost nu esti, dincolo de pacatele tale ireconciliabile cu normalitatea. Tie chiar iti place rolul de marioneta a astora de nu ti-i poti tine in frau? Ca la Blaga si la Antonescu nu ma pot astepta sa se opuna prostiei.
      Cu fiecare zi care trece, tot mai multi fruntasi USL se dezic de afirmatiile si promisiunile care i-au adus la guvernare. Ultima fiind aceea a senatorului PSD Sarbu care a afirmat raspicat ca Basescu nu avea cum sa controleze serviciile. Si atunci cum ramane cu campania furioasa care avea ca pilon acuzatia ca Basescu controleaza serviciile? Deci stiati ca nu este asa si cu toate astea ati afirmat contrariul. Cum ramane cu Rosia Montana si cu gazele de sist? Adevarul este ca va simtiti mult prea stapani pe situatie si va permiteti sa va negati propriile minciuni. Eu zic sa nu va simtiti chiar atat de stapani pe situatie.
     Dumnezeule, sunt prea multe ca sa le pomenesc acum pe toate. Partea proasta este ca i-ati indoctrinat pe oameni atat de temeinic incat nici cand ii puneti chiar voi in fata evidentelor, acestia le refuza. Nu mai departe de azi un ametit, in momentul in care o voce media favorabila USL reproducea afirmatiile senatorului Sarbu facute in publicatia “22”, a intrebat: cu ce te santajeaza? De tot rasul. Aveti ce ati semanat in marea incropeala. Ati ajuns la guvernare numai cu minciuna. Eu zic sa va pregatiti de furtuna.

Niciun comentariu: