vineri, 30 noiembrie 2012




      Eu unul m-am saturat!!!!

      M-AM SATURAT DE URA!!! Poti tu sa imi spui de ce ma urasti? Esti sigur/a ca stii de ce o faci? Doar pentru ca ti se spune ca EU sunt cel rau? La fel mi se spune si mie despre tine.
      M-AM SATURAT DE VIOLENTA!!! Stii tu de ce vrei sa fii violent cu mine? Nu iti este teama ca as putea sa raspund violentei tale cu violenta insutita? Esti sigur ca ai sa reusesti sa imi dai in cap? De ce o faci? Doar pentru ca esti indemnat? Sunt asemenea tie. Esti in stare sa iti asumi posbilitatea ca eu as putea fi mai violent decat tine daca ma provoci peste puterile rabdarii mele?
     M-AM SATURAT DE INTOLERANTA!!! De ce numai tu ai avea dreptul la propria optiune? Doar pentru ca asa esti indemnat? De ce numai tu ai avea dreptul la opinie? Doar pentru ca asa ti se spune ca este normal? Vrei sa imi ingradesti libertatea mea? Cu ce drept? Te intrebi daca nu cumva eu am sa reactionez mai opresiv atunci cand am sa pot doar pentru ca am sa tin minte ce mi-ai facut tu mie? Nu ii crede pe cei care iti spun ca nu am sa mai pot niciodata! Si tu, ca si mine, ai o singura moarte.
     Si tu ca si mine ai un singur Dumnezeu. Si tu ca si mine ai o singura tara. Se numeste Romania iar tu porti acelasi nume cu mine: ROMAN. De ce uiti asta? Doar pentru ca ti se spune ca eu nu as fi iar tu esti singurul cu acest nume?
     De ce crezi tu ca singura lege acceptabila este cea pe care o hotarasc idolii tai? Idolii mei (chiar daca personal nu ii am) de ce nu ar avea dreptul in cazul asta sa aibe propriile lor legi? Nu ti s-ar parea mai normal sa avem amandoi o singura lege? LEGEA ROMANIEI, nu cea de partid.
    Pe mine ma intereseaza mult mai putin Basescu, Ponta, Antonescu, Ungureanu, Diaconescu, Fenechiu, Blaga, patriarhul sau mai stiu eu oricare om VREMELNIC pe lumea asta si mult mai mult ma intereseaza ROMANIA. Si nu sunt dispus sa il accept decat pe cel care imi dovedeste ca este mai pregatit decat celalalt sa respecte LEGILE si CONSTITUTIA ROMANIEI. Ma intereseaza sa nu mai fiu agresat zilnic si zilnic sa imi jigneasca inteligenta calcatorii de lege, coruptii, marlanii, neispravitii, parvenitii, micii tirani fara anvergura, ipocritii, profitorii, fauritorii de vise desarte, palavragiii care propovaduiesc laptele si mierea dar care stiu ca sansa mea este munca si scrasnetul ca sa pot merge mai departe. Ii dispretuiesc la fel de mult si pe “ai tai” si pe “ai mei”. Tu de ce ii vezi numai pe “ai mei”? Crezi ca iti va fi mai bine doar  fara “ai mei”?
     Din toate aceste motive eu M-AM SATURAT!!! Si pentru ca m-am saturat, a trebuit sa cantaresc ca sa optez.
     Si am vazut ca numarul de decizii ale CCR favorabile dreptei sunt in acelasi numar cu deciziile CCR favorabile stangii. Dar am vazut si ca singurii care au protestat si au incercat sa treaca peste ordinea constitutionala au fost conducatorii stangii.
     Am vazut ca numarul cercetatilor si condamnatilor dreptei sunt cam in acelasi numar cu cercetatii si condamnatii stangii. Dar am vazut si ca singurii care au protestat impotriva hotararilor judecatoresti si au facut zid in fata nemerniciei, au fost conducatorii stangii.
     Am vazut cum un conducator al dreptei ma indeamna la decenta, respectarea adversarului si a legii dar si la innoirea clasei politice in timp ce, la un conducator al stangii, am vazut cum te indeamna sa ma extermini doar pentru ca eu si cu tine avem optiuni diferite, sustinadu-si toti cercetatii penali sau in conflict de interese, socotiti ca atare de LEGEA romaneasca, lege pe care nu eu si cu tine am facut-o ci tot “ai tai” si “ai mei” au facut-o.
     Ba am vazut de curand cum unei institutii a statului i se ia dreptul sa penalizeze excesele din audiovizual romanesc. Ma intreb in folosul cui atat timp cat cel mai amendat trust (in virtutea legilor romanesti)  este cel al domnului Voiculescu? Sunt amendat eu sau tu?
     Am vazut cum tot printr-o ordonanta de urgenta (unde era urgenta?) se limiteaza dreptul de pedepsire a fraudelor din fondurile europene pentru ca numai dupa o singura zi sa aflu ca un puternic sustinator al stangii era acuzat de o frauda de cateva milioane de euro. Am eu sau tu acces la fondurile europene?
     Tu vezi toate astea?
     Sa ne intelegem!!! Ii vreau pedepsiti pe TOTI! Si pe “ai mei” si pe “ai tai”. Tu nu vrei acelasi lucru? Dar ii vreau pedepsiti de LEGE nu la televiziuni sau in discursuri care vor sa te indoctrineze pe tine sau pe mine. Exact legea pe care au elaborat-o si “ai tai” si “ai mei”.
    Pentru toate acestea si pentru inca multe altele, eu M-AM SATURAT!!! Poti sa spui ca sunt basist, uslas sau orice alt fanatic, eu am horatat: il votez pe cel pe care il pot controla mai usor prin intermediul legilor tarii MELE. Tu? 

Niciun comentariu: