duminică, 18 noiembrie 2012




               Politicianule…

       Politicianule, pana nu iti cuceresti dreptul la respectul meu, imi permit sa te bag in ma-ta, cu cratima cu tot. Tu m-ai invatat sa iti vorbesc asa in momentul in care mi-ai pangarit Parlamentul meu cu dejectiile tale verbale, atitudinale, morale. In momentul in care ti-ai pus interesul de partid in fata interesului tarii MELE. In momentul in care ai fost atat de prost incat sa iti permiti sa ma socotesti pe mine prost. Atunci cand tu, cu pretentii elitiste de nimic justificate, ti-ai permis sa imi ceri MIE sa respect legile tarii MELE in timp ce tu iti bagi picioarele in ele dupa ce ai calcat temeinic in toti cacatii aflati in drumul tau. Mai bine mergeai in limba pe drumul asta. Atunci cand marlania-ti aroganta, nascuta odata cu tine de cine stie ce dos nespalat (nici macar de nastere normala nu ai avut parte) sau gura ce vomita in direct la Antena 3, mi-a murdarit opinteala de zi cu zi ca sa iti intretin tie prostia fudula. Atunci cand nu te-ai mai saturat sa furi chiar si lacrima noului nascut. Atunci cand mi-ai distrus bucuriile simple cu minciuni si ipocrizie cretina care mi-au ingretosat pana si cosmarurile. Atunci cand  prin imbecilitatea existentelor voastre ati distrus prietenii si armonia dureroasa a existentelor nestiute. Atunci cand ati propovaduit ura ca singura masura a avaritiei voastre si a parvenirii voastre. Atunci cand ati instigat roman contra roman doar pentru ca voi sa fiti mai siguri de votul lor natang. Te bag in ma-ta si in mortii ma-tii, politician fara erectie, care esti, in almanahe sau un afis ranjit tamp la colt de strada.  Pe voi ceilalti va plang ca nu aveti forta sa va opuneti tipului asta de politician doar pentru ca este in acelasi partid cu voi sau pentru ca disciplina de partid nu va da voie sa fiti decat la nivelul dispretului alegatorului vostru. Restul… restul meritati-va soarta atunci cand alegeti doar pentru ca asa ati fost indoctrinati, indobitociti, manipulati in interesul lor. Veti avea suficient de mult timp sa va turnati cenusa in cap unul altuia. Sau excremente atunci cand nu veti reusi sa fiti suficient de onesti cu voi insiva incat sa recunoasteti ca ati gresit. Eu am sa va votez si anul asta. Am sa votez dreapta bugetara sau stanga opulenta, am sa votez la fel de lipsit de speranta sparand ca pana data viitoare  un cataclism va indemna JUSTITIA sa faca justitie printre voi sau ca societatea civila va fi suficient de puternica  sa va puna la zid. Pana atunci, politicianule, te bag in ma-ta. 

Niciun comentariu: