marți, 19 martie 2013





       Incepand de azi

       Intr-o Romanie in care orice ureche nu asculta decat propriile cuvinte, intr-o vreme in care un fost premier, ramas in constiinta publica prin felul “magistral” in care a pus calus in gura presei si a inabusit orice manifestare de impotrivire venita din societatea civila, se plange, la iesirea din puscarie (unde, evident, a fost bagat pe nedrept) ca “gandirea libera a devenit un lux” (da-te-n mortii ma-tii ca eu imi permit luxul asta), intr-o tara in care fiecare vrea sa fie arestati numai nemernicii “lor” iar nemernicii “nostri” sunt doar haituiti de procurorii si judecatorii “vanduti”, intr-un timp in care orice neispravit acuza  rezumandu-se  la faptul ca invinuitul este chior, slabanog sau urat, intr-un spatiu mioritic in care jurnalistii, media, de la un cap la altul, creeaza notorietati hidoase doar din dorinta, la fel de hidoasa, de a-si satisface orgoliile nestavilite de sparte voci ce nu sunt in stare sa se auda decat pe sine si rationamentele proprii, de prea multe ori fracturate, intr-o tara in care oierii fac reguli, puscariasii fac morala natiei, hotii imbraca sutane, infractorii de drept comun sunt martirizati, boschetarii fac legile tarii in sala Parlamentului iar smenarii dau lectii de liberalizare a infractiunii de pe pozitia de ministru, intr-o tara in care o obscura miscare cu caracter legionar strange mai multi manifestanti decat un grup de “neispraviti’ (bucatica aia de societate civila inca intreaga la minte si indamisibil de curata) care nu vor nimic pentru ei si cer numai justitie pentru toti,  in tara aia in care jurnalisti de “prestigiu” (care prestigiu, nenica?) comenteaza ore in sir imagini ce infatiseaza  animalele salbatice din curtea unui proaspat arestat si uita sa pomeneasca chiar si un singur cuvant despre semenii lor care incearca sa apere, cu protestul lor timid, o importanta institutie din puterea judecatoreasca (care putere nenica? aia care demite un coleg nu pentru ca a gresit ci pentru ca asa vor ei sa voteze?), in tara in care intelectualitatea ei se izoleaza autist (ei ii spun elitism) lasand strigatele de ajutor, ale celor care ii apara si pe ei, sa se stinga intr-un geamat sechestrat la randu-i, in tara in care se intampla toate astea si in care eu nu mai am de pierdut decat viata, mai am doar doua argumente: injuratura si ghioga. Nu indrazniti sa imi mai pretindeti sa respect legea atat timp cat voi o nesocotiti continuu.  Va ascundeti in spatele votului legitimand nemernicia, impostura, arivismul, hotia, caracterele voatre infecte cu care castrati legea si legalitatea, cu care devalizati suflete si existente oneste.
    Incepand de azi nu am sa mai comentez parerile nimanui si nu am sa mai intru in nicio dezbatere. Am sa continui doar sa imi scriu cuvintele chiar daca nu le citeste nimeni. Incepand de azi, va tratez cum ma tratati. Iar pentru inceput, doar ca un preambul “nevinovat”, politicianule, ziaristule, boschetarule, marlanule, intelectualule, chiar si tu ala care, scarbit fiind, dai voie, cu absenteismul tau din viata cetatii, sa urce pe umerii tai toate zoaiele, du-te-n ma-ta! Suntem o tara de neispraviti.


Niciun comentariu: