Actul falic de partid.
Personal am sa
fac intotdeauna tot posibilul sa imi conserv dreptul de a spune NU sau de a
critica fara sa imi las mintea dominata de oricare forma de “huoooo”
generalizat sau indus maselor de conducatori si iresponsabili si vremelnici.
Niciodata nu am sa imi las mintea pervertita de legi care sunt imorale sau de
legi care sunt emise pentru grupuri sau interese obscure. Atat timp cat bunul
simt si una din cele zece porunci imi spun ca “nu ai voie sa furi”, indiferent
de forma de furt, nu am sa tin cont niciodata daca o comisie imi va spune ca
albul pe care il vad cu ochii mei este rosu sau portocaliu sau galben sau
albastru. Intotdeauna am pretuit onoarea mai presus de orice si barbatul care
infrunta cu barbatie propriul lui destin si nu pe cel care se ascunde in spatele
duplicitatii, minciunii, ipocriziei, inconsecventei si invectivei ca argument
suprem. Il prefer pe golanul urat care rade cu toata fiinta dar care stie sa se
bata decat pe frumosul cu zambet hidos pe dinauntru a carui afirmatie se
schimba imediat ce a plecat din fata ta. Am sa fiu intotdeauna iertator cu
greseala dar niciiodata cu reaua intentie. Iti pot accepta ca posibil punctul
tau de vedere atat timp cat nu ai sa ai proasta inspiratie sa vrei sa imi dai
in cap pentru ca am alt punct de vedere. Nu te astepta ca am sa am o atitudine
mioritic fatalista si sa te astept cu flori. Pazeste-ti carotida in atare
situatie! Daca argumentul tau o sa fie ca am chelie sau ca sunt chior, nu te
astepta sa procedez la fel chiar daca mintea ta numai atat ar intelege. Am sa
iti rup capul si am sa ti-l bag prin dos ca sa te poti privi mai bine pe dinauntru.
Nu cred ca vreun om are dreptul sa uite ca violenta naste violenta si ca, in
felul asta, incet incet se va ajunge la intrebarea primordiala “Ce a fost
intai? Oul sau gaina?” Eu o sa spun ca oul, tu ca gaina si uite asa iarasi o sa
ne apucam sa ne dam in capete. Daca cineva este tolerant doar cu sine, nu cred
ca va avea dreptul sa imi impute mie faptul ca la un moment dat nu am sa mai
vreau sa tin cont de una din cele zece porunci. Aceea cu “nu ai voie sa prea
curvesti”. Nu am sa prea ca tine dar tot am sa incerc sa fiu mai curva decat
tine. Si atunci? Nu ne este mai la indemana si mai economica toleranta si respectarea dreptului la optiune al
celuilalt? Nu este mai profitabila pentru toata lumea moderatia in locul
pseudoatitudinilor falice sustinute
artificial de stimulente derivate din viagra incostientei (dar si
incontinentei) partinice?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu